❝ There is no greater agony than bearing an untold story inside you. ❞
















owner


;">
just Allee.
;

homeprofiletalk ◉ stuff ◉
CBOX




TAG Board

{
}


ARCHIVE



CREDIT

© 2014 - RE-EDIT by ARINA AZMAN. Skins by IKA. thanks to WEHEARTIT. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. x

My lovely < ^_^>
written by Allee at Friday 27 April 2012 & got 0 Comments

Kamu mesti ada pilihan sendiri ....


Kebiasaannya... Justin Bieber or Selena Gomez :P


Saya seperti org lain tapi yg bezanya cuma i'm just youngest than you ... hhehehhe
Saya minat...... 


GREYSON CHANCE !!!!


Saya minat dengan dia sebab dia cute dan suara pun sedap ! Lagi-lagi kerana dia banyak cakap ..
Saya suka orang yang riuh-rendah...


Mula-mula , abang saya yang perkenalkan..abang saya pun minat sangat dengan dia ~
Dia kata  "kenal x dengan dia " ..Dia baru je habis buat album Hold on till the night ..
Khabarnya,Greyson sebaya dengan kakak saya..Saya masa tu buat x tahu ... like doesn't know what happen ~


And then . tengok gambar dia ..Wah ! cutenya ~ tAPi x heran lagi because ramai org putih muka cutee ala-ala korea ....
Pastu,dengar lagu dia... bestnya suara dia ~ 




Saya dah byk ada lagu dia...
mcm Stranded,Waiting Outside The Line , Unfriend You , Paparazzi , Home is in your eyes dan..........byk lagi...lah !!!


Dekat downloads pun penuh dengan gambar dia !!

































tupun byk lagi...


Saya pun minat pelakon gak.....


Mason Cook !!!


Saya minat sebab dia cute .....
Dia pun hampir sebaya ngan saya...
Saya minat dia dalam Spy Kid 4 !!!


Ada satu gambar ni... dah lam simpan da !!
tapi sebab sayang satu xnak delete pun gambar ni..








comel   :P


My Favourite ..huhuhuhu


Post a Comment