❝ There is no greater agony than bearing an untold story inside you. ❞
















owner


;">
Alin . Octoberian .ツ.
sinosijak everywhere, fellas ! ;
♔ 0802210 ♔

homeprofiletalk ◉ stuff ◉
CBOX




TAG Board

{
}


ARCHIVE



CREDIT

© 2014 - RE-EDIT by ARINA AZMAN. Skins by IKA. thanks to WEHEARTIT. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. x

written by alin at Saturday, 11 August 2012 & got 0 Comments

Yeay ! Tak lama lagi nak raya !
So,dalam ke'busy'an ni . saya nak ucapkan "Selamat Hari Raya Aidilfitri ~"

Upin Ipin pun dah ucapkan Selamat Hari Raya walaupun dua minggu lagi nak raya~

TAPI,korea x mungkin lupa...
Running Man mesti tengok
Music Bank mesti tengok
Inkigayao pun kena tengok

Lagu baru banyak lak masa dekat ngan Aidilfitri nie....
Nanti bukan nyanyi lagu Hari Raya
lagu Korea yang di bahamnya
pegang bunga api sket...LIKE THIS YO ... LIKE THIS  hahahahha

Tapi puasa ni kena bertenaga
ni monyok je tak boleh nie..
dalam kereta bosan boleh dengar lagu... I'M YOURS ! NEOMANI NAREUL SEULEGE HAE I'M OUTTA CONTROL !

masa main nga budak-budak pun mesti
S.P.Y !
Tapi bila main tab sepupu hancor siot !
duduk macam org malas ...
Tapi xpelah ... sekali-sekala


masa malam-malam study kat luar sambil ambil angin..... nyanyi lagi
Na..Na..Na..Na...Na...Na...Na...Naa...
I WANNA SLEEP TONIGHT
IN THE MIDNIGHT , MIDNIGHT , MIDNIGHT
sah-sah btul btul masa tgh mlm hahhahhahgha
masa kecik ni best ahtapi nanti besar susah pulak
masa kecik boleh dapat duit
masa besar kena bagi duit ....
alahai ~


tapi nak citenyer asal  buat apa-apa
ofcourse korea ada
lepas ni org nyanyi lagu
selamat , hari raya , kepada saudara dan juga saudari
minta mak kuih sepotong saya makan kerana perut saya kosong
tapi kite nyanyi
EVERYDAY I SHOCK,SHOCK !

terkejut makcik makcik yang tengah berbual kosong ... hehhhee
janganlah marah makcik ~

Okey , bye ~
sini saje CORETAN buat saya ...
bye ~\
see you soon /SYS
sew yoo soon
hehhehe
OH MY GUCHI ! banyak lagi x buat 7untuk hari raya ni ~


Post a Comment