❝ There is no greater agony than bearing an untold story inside you. ❞
















owner


;">
just Allee.
;

homeprofiletalk ◉ stuff ◉
CBOX




TAG Board

{
}


ARCHIVE



CREDIT

© 2014 - RE-EDIT by ARINA AZMAN. Skins by IKA. thanks to WEHEARTIT. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. x

December
written by Allee at Sunday 22 November 2015 & got 0 Comments

  Haii december :) . Dari awal tahun lagi aku tunggu bulan ni . Ni bukannya bulan kelahiran aku but u know it's one of my reasons to being well and alive . Oops . Mcm over la plak ! Ekceli aku start suka bulan 12 ni masa kecik dulu (eleh mcm daa besar panjang pula ye) takdela nk cakapnya i miss the december's smell . how it is going , dia sweeet sikit xmacam yang lain . dia dingin mendamaikan very low it girls yelaa time time xtido dulu selalu solat subuh , jogging, breakast telur rebus separuh masak :P yummy dummy . Especially masa darjah 6 omaigad laa masa tu memang gila exo lah . blog pun jadi feveret mse tu . tapi skang i still miss my blog but :( takde masa lah bebehh . but here i am ! tahun lepas pun aku tak make out , tak survive nk tulis kan?? Tahun ni aku luang sikit masa . 

  Emm perancangan , Perancangan aku untuk bulan december ni , get a class ! yeah aku nk tusyen terutama math . emm :( haritu time exam aku sanggup tido kul 4.50 sbb blaja math . last2 hasil dia emm :( forget it . pasal result kita cakap lain kali . ni mmg nk citer gila ni bangg . ok back to topic . bulan 12 ni nk complete tgk emergency couple sampai sekarang xhabis2 lagi tgk :( nk comple 4 storybooks . yeay ni konfem boleh buat . nk luang mse blog . ni mmg darling oii . pssp . sekarang ni aku aktif wechat sbb batch kitorg mmg aktif wechat . tapi contact laki aku boleh bilang la . first . iman add ai . xbangga pun sbb dia mmg nk collect semua kalau boleh . kengkawan suh add hilal . pastu aii add izzhangg . alolo . pastu aku dengki sgt ngn fatin sbb sweet sgt ngn aslam , aku add dia lol (ekceli aku pun xingat aku add dia ) . 30/11 ade kelas tasmik hari ni 22 . mmg xingat lansung lagi nih :( takpelaa bodoh dah tahu tapi malas . malas lagi kau . tanggung sndiri nnti . geram nk wat emoji tapi takde .

Ekceli letih dh tangan aii . mase rehat heh?? mind me to go ? bye .. papaii .

Post a Comment