❝ There is no greater agony than bearing an untold story inside you. ❞
















owner


;">
just Allee.
;

homeprofiletalk ◉ stuff ◉
CBOX




TAG Board

{
}


ARCHIVE



CREDIT

© 2014 - RE-EDIT by ARINA AZMAN. Skins by IKA. thanks to WEHEARTIT. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. x

Burdensome
written by Allee at Monday 23 November 2015 & got 1 Comments



   Haii . Comeb back at 0348 emm . lemme tell u smething , i think this year is one of my happiest year . yeah im' 14 . young , wild and still bold enough , nope la . i think i'm still living under the roof cause of my school it is so safe and we're not allowed to be free-thought students . for me lah . because i'm actually dunno by the word 'free' and i actually didn't really to exprience these . emm back to topic madam . burdensome everyone does know that the meaning is membebankan kan , emm.., kenapa ? hahah . aku nak buat pengakuan dari form one lagi ekceli aku dikategori oleh senior senior yg aku ni 'terrorist' hahah jahat tak ? takdela memperlakukan mcm 'terrorist' but i think we actually really think others did act like we're those . em biaselaa sekolah agama . agam pulak yg alim . bila ade budak jahat ni mcm terancam la agaknya kan ? macam "oh mai god , look at those people . kids , don't act like them , or else you might end up like them . terrorist ! " hahah tak lah . gurau je bang oi , meh ai bukak citer . yelaa tahun ni la nk jadi budak jahat . bawak smartphone skolah dan prnh dirampas sekali . ekceli tu bukan rampasan bagi aku sbb tu mmg actually aku nk hantar . tapi nk hantar lewat ehem esok kat ustzh dan hari sabtu tu jugak (aku terengganu lah) ade spotcheck . wuu spotcheck ! aku tanya bdk laki tkdelaa mpa dorg rajin nk buat spotcheck , but hell yeah i think i did regret those , yeah for eveything we did . since we form one , for being noisy at night . srsly late night . tak turun semayang kat surau haha . (akhir tahun lepas , boleh bilang dgn kaki je brape kali aku turun semayang) and tahun ni . aku diangkat martabat (cewahh) jadi prs , yela pembimbing rakan sebaya , woii kita cakap ni bukan nk menunjuk . tak habis ckp lagi la semek . bila aku dgr nama aku dicalon , aku rasa macam knapa aku ?? aku malu dengan diri sendiri rasa nk nangis pun ade . yelaa bayangkan aku yg junior tak berdisiplin gila . ni bukan pembimbing nih, ni perosak rakan sebaya . for the god's sake, aku rasa malu gila . arghh kenapa aku . lepas ni dorg pandang aku . yelah aku ni nama je prs tapi mcm setan , emm malu ehh bukan malu. aku . em taktau la ape yg aku nk rasa mcm  mixed feeling gituha , tup tap rupanya aku dh tau sape yg calonkan aku . it was kak 'semak' . her name was really 'semak' lewls . mcm2 la aku pikir knapa dia calonkan nama aku ha . it was mysterious ever since . tapi aku rasa lah dia pilih aku sbb aku lah tmpt luahan hati org . aku jenis xbocor rahsia bang inshaAllah kecuali aku rasa rahsia tu perlu dibocorkan for her own sake . and maybe sbb diorg ni nk aku jd good girl mcm diorg ?? 

  tup tap tibalah hari watikah . emm time nk naik atas pentas aku rasa malu . mcm mcm yg bermain dlm kepala otak aku , em aku yg ratu tidur aku yg tak suka melepak kat dorm aku yg gila korea aku yg tak suka smayang kat saf depan aku yg malas buat homework aku yg slalu ambik wuduk mse org tgh iqamah aku yg galak aku yg sosial (ehem aku tak hot okayy) aku yg bla bla bla . pastu ade pulak yg menyeru nama kau masa tu . "pendek ! pendek !" eleh aku ni bukan paling pendek woi , rasa mcm nk lempar kasut kat kepala je , lantak kowang lah . muka aku ni all tomato , habis merah masa naik . nasib baik la kulit aku ni jenis tak merah , habis hilang tomato . nak cakapnye aku rasa bersalah . antara prs-prs lain, aku lah yg paling tak suka @ benci dgn baju prs sbb aku rasa aku tak layak lansung , and since then, timbullah keinsafan sikit demi sedikit , but yeah kita ni manusia iman niak turun kan , jadi dlm masa jdi prs tulah aku bwk tepon tak hantar  hehe but aku bagus tau . i'm just act all innocent . tapi obvious sgt lah aku buat ape ape jadi nmpk jugak . aku jadi peramah tak berpuak sgt , ehem aku lah . dan aku rasa ade hikmah kenapa tuhan nk bagi jwtn ni katku . lepas aku pikir ape hikmah dia mmg aku pun rasa tak malu@benci lah dengan baju prs ni (and for some reasons aku jadi okey , bkn suka dgn pakaian prs *Blushng* hehe) , and i'm improving myself little by little , step by step , maybe nnti aku jadi muslimah sejati ? and maybe aku jadi budak jurus@baik@skema jugak nnti ? mana tau nnti aku jdi budak bijak ?? aminn . i pray as well . a little touch soon it'll be a big touch,right ? nah love me so . wushh teringat lagu i love myself - hailee stenfield . emmmm bubai . aku nk tulis entry lain pulak nih

Blogger letyourmindtalk said...

Allah loves you 😊

 

Post a Comment